mandag 2. januar 2012

Svibler til glede og besvær..

Denne flotte svibelgruppen fikk jeg av min mor og far julaften.
Den kommer fra Hannah Skafferi i Strømstad.

Den er jo bare en fryd for øyet,men desverre reagerer jeg på svibler i år.Så heldigvis for mildværet vi nå har,står den ute.

Det jeg liker så godt med Hannahs stil er at hun bruker nesten bare naturmatriale.Jeg har virkelig funnet en som inspirere meg på det området.Bare etter første skritt inn i hennes butikk ,blir du inspirert.Jeg lover!! Ha en nydelig kveld alle!!

2 kommentarer:

  1. Dekorasjonen ser såå tøff ut,så synd du reeagerer på svibel-lukten,men den er jo ganske kraftig så det er vel ikke så rart!!!:)
    De tåler nok godt å stå ute,så du får ha dem ved inngangsdøren din så ser du dem hver gang du går inn og ut,ikke helt dumt det heller:)
    GOdt Nytt År:)))
    tove:)

    SvarSlett
  2. The title of your blog is great Svibler til glede og besvær. But I will choose only happiness in it As we enjoy all the students of Custom Assignment Writing Service together anyway Everyone should stay away from grief.

    SvarSlett