torsdag 14. februar 2013

Simply beautiful!

På god vei inn i helgen viser jeg dere noen bilder (igjen) av noe av det vakreste jeg vet......It`s SIMPLY BEAUTIFUL!!Enjoy!









Det var den gang ja....slik er det ikke nå lengere men gøy å ha noe å se tilbake på:) Neste uke kommer mitt nye kjøkkenbord....kiler i magen bare jeg tenker på det:)))))Weeeeeee!



              Ja jeg ELSKER jo slike kvister med skjønne små hvite blomster å gleder meg stort til de kommer i år også...Ikke SÅ lenge til faktisk...:)Da blir det nye bilder som sikket vises til neste år på samme tid....for man begynner å lengte litt mot vår da:)) Denne fredagen har man sett fra til en lenge,den skal nytes med gode venner man er så glad i og med kokkens matkunst,ja da kan det ikke bli annet en fantastisk! GOD HELG alle sammen!
                                                                       KLEM VIBEKE                    

5 kommentarer:

  1. God Morgen:)
    Aldeles nydelig som alltid:)
    Liker selv utrolig godt sånne kvister:)
    Herlig lett og sommerlig stemning:)
    Ønsker deg en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Beautiful as always
    I'm going to buy me also cherry blossom
    I long for the spring.
    Greetings Jacqueline

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så kjekt at du fann vegen inn på bloggen min, takk for koslig kommentar!!

    Nydelige bilder!! Så lyse, fine og deilig å sjå på... lengter enda meir mot vår no... hi, hi ;o)

    Så spennande med nytt kjøkkenbord.... gleder meg til å sjå!

    Nyt helga med gode venner og god mat! Slike helger lever enn lenge på!!

    fin, fin helg til deg!

    klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig!!
    Ingenting er så vakkert som blomstrende frukt og pryd trær!
    Det er så herlig nå, lange lyse dager og fuglene kvitrer ekstra høyt:)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  5. Så nydelig med blomstrende kvister - og det er da ikke sååå lenge til vi igjen kan kose oss med dem. Ønsker deg en riktig god helg, og med nytt kjøkkenbord. Gleder meg til å se!
    Titti-klem

    SvarSlett