mandag 4. mars 2013

Hvor finner man inspirasjonen?

Noe jeg GARANTERT blir inspirert av er blomster.Med sine herlige farger og form kjenner man bare glede ved å skape og være kreativ.I dag viser jeg et fargerikt prosjekt jeg lagde for noen kunder i fjor på denne tiden.Helt klart jeg var inspirert av farger og VÅREN...
  


Jentene på Stridsklev Fysioterapi ønsket seg noe skikkelig fargerik gladkunst til å ha i lokalet sitt,det var slik disse fuglene kom til live.





Fortsatt kan de fortelle at kunsten gleder både de og kundene som kommer innom,noe som jeg kjenner jeg også blir veldig glad av:))) Det er jo det som driver en og at man gjør andre glad er den beste gleden man kan ha:))))






Stoffene er fra Tilda og kjøpt på Panduro.
Skap dere selv en kreativ og fargerik dag!
Klemmer fra Vibeke

18 kommentarer:

  1. Så herlige og fargerikt:)
    Man blir i godt humør når man ser dette:)
    Bare helt utrolig nydelig som alltid:)
    Ja, hvor finner man inspirasjon, skulle gjerne hatt litt av det om dagene!!!
    Ønsker deg en herlig dag, nå er det jobben på meg!
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Inspirasjonen kommer nok min venn,bare vent om ikke så lenge er det VÅR!Det bringer fram energien i de fleste:)))

      Klem til deg Merete:)

      Slett
  2. Å så deilig å se!
    Jeg nyter!!!!!
    Helt herlige fugler som bare Vibeke kan og blomster kan du og!!!
    Jeg er vel en av dine største fans.....hi,hi og jeg har jo til og med fått autografen din! Yeeey....ho,ho.
    Håper du får en like nydelig dag som bildene dine vennen.

    Me sjåast på bloggen!
    Smil og knis og så slenger jeg på en god klem by the way!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så godt å ha deg tilbake på blogg min skjønne venn,snakk om å GLEDE og inspirere...det er DU det <3

      Klemmer og SMIIIIL herfra!

      Slett
  3. Bilder til å bli glad av !!!
    Så herlige fugler i nyyydelige farger !
    Ha en flott dag , du er flink :)
    klem

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Ja slike farger er bare Herlig!!!!Godt du likte det:)

      Slett
  5. Ranuklene er jo så vakre både i bukett og alene :) friske vårlige farger :) og flotte fugler til og bli glad av :)
    Ha en flott dag :)
    vibeke:)

    SvarSlett
  6. WAW VIBEKE
    SÅ HERLIGE BILDER
    FULENE DÅNE SÅ HERLIGE
    ØNSKER DEG EN VAKKER DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Härliga bilder fulla av inspiration :)) Fåglarna i trä en riktig färgexplosion!!! Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anna,min inspirasjonskilde til å bruke farger:)))kram på deg!

      Slett
  8. Jeg finner inspirasjonen hos deg, jeg :)
    God kveld i stua!
    Klem,Anette

    SvarSlett
  9. ååå så herlige bilder og farger!
    Her blir en glad:)
    ha en fin kveld.
    klem lille meg

    SvarSlett