torsdag 30. mai 2013

Velkommen til en liten sniktitt...


 Ja jeg gir meg ikke helt med disse vakre grener , og flytter de rundt i hele huset:) I dag blir det også en liten visning av malerier som blir å få kjøpt på Sommerutstillingen min 16.juni.Men først flere bilder av epleblomster.......






 På sommerutstillingen i år vil det være ca 40 malerier.Mye hvitt og grått er det i år også men også fargerike sommerfugler har jeg. Mange nye tekster og nye teknikker dukker opp,slik som bildet under her. En dag kom en god venn av meg  med en pose gamle heklede duker hun skulle kaste..hun lurte på om ikke jeg kunne bruke disse til noe? Klart det kan brukes og tenkte først på å sy noe ut av det...men så kom jeg på at dette kan brukes i maleriene mine.Her kommer noen resultater av denne ideen.







Ja dette var et lite utvalg,men ønsker du å se mere er du hjertelig velkommen til en titt søndag 16 juni.:)
Til helgen åpner Joachim og Grete en ny butikk på Mælagården.Gleder meg masse til å se hva den flinke og kreative duoen har fått til.Det vil være markedsdag her også fra kl 12-16 .Litt å glede seg til der også...Riktig god helg alle sammen...lurer på om vi får SOL? Å det hadde vel vært noe det:)
                              KLEM VIBEKE


6 kommentarer:

  1. Oi - så mange fine bilder - disse kommer jo til å gå som varmt hvetebrød :)

    Og lekre bilder med epleblomstene.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Det är så fint med äppelblom..svårt att inte plocka in kvistar tycker jag. Så ljuvligt ditt förra inlägg var oxå...japp vi gillar rött du o jag..faktiskt väldigt somrigt !! Ser det inte hos så många andra så det är lite kul att vi är inne på det båda två !

    Men så vacker konst... gillade dina två fjärilstavlor massor !!!!!

    En fin helg till dej ...stora varma klemmen !

    SvarSlett
  3. Å du å du så masse flott du har laget min kjære!
    Skulle så gjerne vært der på din loppis og utstilling...sukk...MEN skal være der i tankene da...
    Likte så godt de blondene og notearkene som du har brukt...kreativiteten kan man IKKE klage på altså!
    Her skinner solen i dag igjen og det er nesten trope....
    Gutta elsker at det ikke regner,de er ute til langt på kveld og koser seg.
    Ja så var det helg IGJEN...Tror darlingen skal kjøpe grill i dag...vi er litt pysete med gass,så vi holder oss til gode gamle kull...hi,hi.
    Vet du...her om dagen kom han hjem med en KASSE med blomster til meg!
    ME LIKE!!!
    Vel håper solen skinner litt hos dere og!
    Pleier alltid å følge med på værmeldingen borte hos deg...hi.hi.

    KOS deg i helgen da vennen.
    Glad klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har laget vibeke!! Du er sååå dyktig!

    God helg fine du!

    Klem

    SvarSlett
  5. Ljuvliga tavlor och så vackra bilder som vanligt.

    Tack för inspirationen.
    Kram
    Anneli

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder og vakker inspirasjon vennen:)
    Og for noen utrolig nydelige malerier:) Falt helt for det med sommerfugel i sort/hvit med avis i bakgrunn:)
    Du er utrolig flink og man blir helt bergtatt:)
    Ønsker deg en herlig helg og kveld
    Klem Merete

    SvarSlett