lørdag 31. august 2013

Forsmak på høsten

 Helt klart at det ligger høst i luften ute nå...og vet dere hva, jeg LIKER det veldig godt jeg :) Det ryddes inn litt etter litt ute nå,og jeg går med tanker om hvordan jeg vil utgangspartiet skal se ut i høst....vet nesten ikke om jeg tørr å si det ..men inngangsdøren skal få ny farge ...igjen :) Denne gangen går jeg med skikkelige vågale tanker rundt fargevalget altså...vi får vente å se hva det faller på,har ennå ikke bestemt meg..I kveld har jeg laget meg et lite høstinspirert bord med gamle skatter i rødt og brunt :)


Den røde boksesamlingen min vokser seg stadig større. Jeg finner ofte noen nye på mine bruktrunder nå for tiden :)
 Alle de brune flaskene fant jeg på forrige helgs markedsdag i Brevik. De gjør seg godt til den høstlige rustikke stilen vi nå går inn i.




Til våren skal denne leveggen fjernes , for da skal et lite hus begynne å ta form her..Da må leveggene flyttes til en annen del av uteområdet vårt..Hvor vet jeg ikke ennå,men de skal bli tatt vare på hvertfall:)




Skal si det kjennes godt med helg dere . Her hjemme skjer det svært lite i disse dager, deilig å ta ting som det kommer også. Nure går det bra med, selv om det å gå med krage er heeelt pyton da....bare noen dager igjen så er  han seg selv igjen :) Ha det så godt alle sammen! KLEM VIBEKE

15 kommentarer:

  1. First impressions of autumn. I love the colours. Wonderful pics.

    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Ja, høsten er ei flott årstid :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Kjempeflott å pynte med gamle bokser og glassflasker :) blir nok snart høstpyntet på trappa her også, men drøyer det litt til.. :)

    SvarSlett
  4. Hei søde rosenknupp!
    Aldeles NYDELIGE bilder....til å spise opp altså!
    Takk for inspirasjon.....IGJEN:)
    Ja,luften er frisk og litt skarp nå...liker høst jeg også.
    Ha en skjønn søndag og en ekstra hilsen til " Prestekragen"....(hi,hi Nure altså...)

    Knus på dig!

    SvarSlett
  5. Vakre farger og flotte stilleben! Den leveggen var veldig fin, er den selvkomponert?
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Signe :)Leveggen er selvkomponert ja, Vi har blitt så glad i den, at vi har laget flere rundt huset her :)

      Slett
  6. Herlighet for en blogg altså,du er jo bare superflink,fantastiske bilder. <3

    SvarSlett
  7. Vackert, vackert....alltid lika inspirerande och härligt att besöka dig!
    Kram och ha en fin första septemberdag!
    Raina

    SvarSlett
  8. Vilka underbara och inspirerande bilder du bjuder på!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  9. I am in Kansas, USA... saw your designs on Pinterest and pinned them... you have a wonderful eye for beautiful things and it is a pleasure to find your blog!

    SvarSlett
  10. Utrolig nydelig høst stemning:)
    Skjønne bilder av vakre detaljer fra naturen:)
    Gleder meg til å se hvilken farge du velger på døra:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Åh det er noe av det stiligste jeg har sett på lenge! ...å jeg som syntes at jeg hadde pøntet så fint utenfor. C",)
    Flott blogg - her må jeg titte rundt.
    Bente

    SvarSlett
  12. Wow så vackert!!! Jisses så fina röda burkar du samlat på dig :)) Ja nu är hösten här och allt vackert som hör till. Kram Anna

    SvarSlett
  13. Hvor er det smukt med de røde høstfarver. Tæppet passer så fint til høststemningen.
    Knus

    SvarSlett
  14. Dette så bra ut ! Hilsen Gunvor

    SvarSlett