tirsdag 20. august 2013

Tilbake til hvitt!

Så vender jeg atter engang tilbake til HVITT! Er det noe som gir meg RO i sjela er det HVITT....og med en travel høst i vente er det bare å lage til en rolig atmosfære i heimen...De røde engelske tallerknene er satt bort og kommer ikke frem før desember....eller november...dere vet jo hvor tidlig jeg begynner med jula:) Faktisk viser jeg dere noe jeg har tenkt å bruke som julepynt i år, litt lengere ned i innlegget.....joda kreative tanker rundt julen har alerede begynt å svirre......:)

Et gammelt linlaken har blitt duk her nå.Elsker bare slike gamle tekstiler.Med de vakreste broderier!

Under her kommer mine seneste funn hos Sjouke,gamle franske sjokoladeformer. De skal få bli en del av årets julepynt...bare vent å se...om noen måneder da..:)


Skjønne!

Min gamle skatt..den gamle lampa..sniker seg med i dag:)
 Dette gir meg bare RO...

I morgen skal pendselen svinges og fri dagen min nytes !! Ønsker dere alle fine augustdager!
                        KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Ja dette er nydelig og gir meg også ro ❤❤❤
    Tusen takk for din herlige hilsen i dag..... Du er helskjønn du min venn❤

    Nyt fridagen i morgen :)))

    GOOOOD klem på deg❤

    SvarSlett
  2. Delikate bilder du legger ut altså!! :)
    Gleder meg til å se hva du pynter med og dine kreative idèer når det nærmer seg jul!! :)

    SvarSlett
  3. Vakkert, ja hvitt gir en roen. Deilig å kunne bytte ut slike små detaljer, det ble jo et helt nytt rom. Og så blir det så fint når du tar fram det røde igjen også. :)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hur du än ändrar om så är det alltid superfint!!! Men nu får vi kanske snåla in på det röda tills det närmar sig jul :)) NEJ jag tar tillbaka det där med rött...jag måste alltid ha lite rött :))) Ha det gott Vibeke. Kram Anna

    SvarSlett
  5. Ja, hvit er bare utrolig nydelig og som du sier så gir det ro:)
    Fortryllende skjønne bilder vennen:)
    Håper du har hatt en herlig fri dag:)
    Kos deg i kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. I agree with you when I look at your wonderful pictures !! For my self I always come back to light pink !!
    xoxo from PARIS/FRANCE
    Joëlle

    SvarSlett