mandag 6. januar 2014

Da det var HVITT!

Siden vi stort sett har grå og mørke dager her for tiden må jeg dykke i bildearkivet mitt for å lage noen nye innlegg her på bloggen...og her er det NOK å ta av :) I dag viser jeg noen bilder av huset vårt for nøyaktig to år siden...Den gang det var vinter og alt ble deilig vinterhvitt :)

Den gangen hadde jeg tatt et lite bjørketre og hengt mange små lykter i ved inngangspartiet...det ble et stemningsfullt innslag.




Den gang var døren også grå.......har gjennomgått noen fargeskifter siden den gang ja :)




Den stor lykten i bjørk er fra Home & Cottage.







Håper vi får se huset vårt i vinterdrakt i år også, heller litt hvitt og kaldt enn vått og surt sier nå jeg....
                                               KLEM VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Ja, heller kaldt eller dette triste vinterværet;)
    Det er meldt kaldt til helgen, men ikke noe snø:(
    Nydelige bilder. Du er bare skjønn i alt du gjør.
    Ønsker deg fine dager;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Hei kjære Vibeke!
    Og godt nytt år til deg!

    Nå har jeg virkelig kosa meg her på besøk hos deg.
    Masse herlig inspirasjon og fantastiske bilder fra et nydelig hjem!

    Jeg savner også veldig det hvite teppet ute.
    Er så veldig lei regn og mørke dager.

    Når jeg ser på alle de nydelige vårbildene dine, gleder jeg meg bare enda mer til den!!! Bare et par, tre måneder, så er våren her!!!

    Gleder meg til å følge deg videre i det nye året, og er spendt på å høre om prosjektene dine!! Gleder meg allerede til sommerutstillingen. Er helt sikker på at det blir med noen fine bilder hjem igjen da også!

    Det deilige teppet fra Prinsess tittet jeg faktisk på i går.
    Det er en stor mulighet for at det må bli med hjem neste gang!!
    Ha en fin uke videre.

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Så stilig med den greina og lyktene i, på utsiden! Kjempefint :D

    SvarSlett
  4. Å du har SÅ fint hus!!!!!
    Så nydelig OG koselig!
    Her har jeg hørt rykter om at det skal komme snø neste uke.....ja,ja da blir det nå lysere og gutta blir glad!!!!
    Men du vet jo meg......jeg vil danse mot vår....tra la la la la laaaaa ❤️❤️❤️
    Klemklem.

    SvarSlett
  5. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    piękne dekoracje :) u nas nie ma śniegu ...
    pozdrawiam ciepło :)

    SvarSlett