mandag 13. januar 2014

Liten.... hvit og fransk.....

En ny liten hvit detalj har fått plass på vårt lille hvite bad...en gammel liten fransk såpekopp!
Svak for gammel emalje som jeg har blitt måtte den bli med hjem fra Gammel Kjærlighet.

En annen svakhet er "puselabber", selv om det er lenge til vi kan se de ute har jeg kjøpt meg noen på Mester Grønn som kan glede oss heeelt til den virkelige våren kommer :)




Klart jeg bare elsker slik dekor...jo mere snirkler jo bedere :)
En hvit og grå stråmønstret gammel kanne er da også meget dekorativ med de skjønneste puselabber... også fra Gammel kjærlighet. Så har virkelig Kong Vinter kommer på besøk her i Telemark også, det bare snør....og snør og snart har vi nok en slik vinter som vises på det gamle postkortet under her :)
                                      

                                                          KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig liten tvålkopp!

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Lyst og pent, elsker badet!

    SvarSlett
  3. Å du altså....det er jo bare dånelekkert på badet ditt ❤️.
    Virkelig vakre bilder NOK en gang min flinke venn.
    Litt kaldt og litt hvitt hos oss i dag og;)

    Vi blogges sweety ❤️
    God klem❤️

    SvarSlett
  4. Deilig stemning på badet ditt, Vibeke!! Såpekoppen var skjønn og det var puselabbene også...puselabber høres så søtt ut, jeg kaller de gåsunger.hihi..kjært barn har mange navn:) Jeg tror jeg må en tur på Mester Grønn og unne meg noen jeg også.

    Ha en fortsatt fin uke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Elsker disse gamle emaljerte tingene :) Lucky you!

    SvarSlett
  6. Lekre bilder fra badet! Jeg er også vill etter sånne fine, gamle emaljerte ting, ser det så sjelden her.....Sånn fin gammel sodakopp hang i kjelleren på den gamle skolen der jeg jobber, ville "redde" den, men fikk ikke beholde den.......
    Her har vi også fått skikkelig vinter nå.....
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Så otroligt vackra bilder, och vad fint du fixat. Ha en fin dag. Kram Mimmi

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder fra badet :)

    Håper på noen fine vinter-bilder fra deg da, når det bare har sluttet å snø slik at du kan gå ut med kameraet ;)

    SvarSlett