søndag 5. januar 2014

Lyseblått...

I romjula tok jeg meg en tur til " GAMMEL KJÆLIGHET ", og jeg går jo ALDRI tomhendt derfra....:) Denne gangen ble noe lyseblått fransk gammel emaljert med hjem. Disse vårlige kvistene gjør seg godt til de lyse blånyansene på sjenken og med ett ble det plutselig  litt vår på kjøkkenet....enn så lenge..
Ikke så ofte jeg får fram disse kvistene , de har en tendens til tørke ut...men her ser det ut som det kommer mange friske skudd :)

Trekassen her er også fransk og heldigvis bærer den fortsatt orginalfarge i fransk gammel hvit :)


Herlige lyse blånyanser.....en helt klar favoritt hos meg!


Selv om vi  fortsatt har en lang vinter foran oss...flørter vi ltt med våren i ny og ne her i heimen :)))


             


                                          Ønsker alle en riktig god ny uke der ute !
Takk for alle deres herlige tilbakemeldinger både her og på VIBEKE DESIGN gruppen på facebook. Dere er virkelig gode alle sammen:)
                                 KLEM VIBEKE                                                  

13 kommentarer:

  1. Å nå ble jeg vill her!!! Å så skjønt med lyseblått hos deg! Tenk når perleblomstene kommer snart ❤❤❤
    Skal plukke inn greiner i morgen den dag!
    Vakker inspirasjon min skjønne venn❤

    Smask:)

    SvarSlett
  2. Oh so nice to see a bit of spring...much needed on snowy, dull days!

    SvarSlett
  3. Helt nydelig Vibeke,.jeg er også svak for lyseblått!!! Deilig med litt vår inne, nå som jula er ryddet bort. Gleder meg til tirsdag kveld :) Klarte ikke å "spare" på jula,..Maileg gjengen er pakket bort ;) Klem fra Snipetorp frua

    SvarSlett
    Svar
    1. Å jeg gleder meg Ingunn :) Skjønner godt at jula måtte ut, satser heller på å se ditt julehus neste jul vi :) Klem vi ses !

      Slett
  4. What a lovely post...and beautiful blog! All the best,Chrissy

    SvarSlett
  5. Herlig, er det villkirsebær du har plukket? Må visst ut og plukke litt........ Har hvitveis i hagen som snart er i blomst......
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse kvistene har jeg kjøpt på Mester Grønn Signe, og det er nok kirsabær grener :) Fin uke til deg også :) Klem

      Slett
  6. Great Pictures....i have a spring feeling....and the colors are beautiful.....greetings from Holland....Marjon

    SvarSlett
  7. Lyseblått, yndig og skjønn ❤ og de passer perfekt her inne hos deg :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke som kommer - og riktig godt nytt år, gleder meg til å titte innom her til deg, nå som jeg endelig er kommet tilbake til bloggen og er litt mer på nett igjen ❤ Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Nydelege bileter som vanleg. Eg har også bytta bort det raude med lyseblått- Lyst og lett :-)

    SvarSlett
  9. Ser at jeg jugde litt i går, jeg mente snøklokker så klart, det får jo være måte på!!!

    SvarSlett
  10. Nydelig med lyseblått, det har blitt en favoritt hos meg også!

    SvarSlett
  11. I adore your plate rack and the dresser you have under it. I have pinned (saved) every seasonal dressing of this area you have posted. Cheers and happy new year.

    SvarSlett