onsdag 1. januar 2014

Nytt år- Nye muligheter!

                                              Hei alle sammen og GODT NYTT ÅR!
                               Jeg tenker å starte det nye året med litt vinterbilder som er fra to år tilbake...det er nemlig veldig lite som minner om vinter utenfor vinduene her for tiden....Her er det stort sett vått, mørkt og regnfulle dager...MEN det kommer nok litt snø som lysner opp våre dager snart...:)
De vakre vottene er det min flinke svigermor som har strikket...disse var mine første hjemmestrikkede votter..og skal si det har blitt fler etter dette paret. Vottegal som jeg er :)

Den gamle kjelken er også et av mine aller første funn hos Skrot Tor. Den sto langt ,langt inni lokalet hans og fanget nyskjerrigheten min . Da jeg tok den i nærmere i øyesyn... var jeg fortapt!....Jeg måtte bare ha den og denne gangen var også mannen veldig enig...ellers pleier ikke han å være så ivrig...som meg :)


Nure har sin egen lille strikkedress han også...Å så fin han er når han tusler avgårde i sin dress:)


Som jeg startet dette innlegget med er det nå et NYTT ÅR og det byr på NYE MULIGHETER..
Jeg har gått en stund med et par "drømmer i lomma"...som jeg nå i de første månedene av dette nye året skal jobbe  med...Det blir spennende og muligens litt skremmende....og selfølgelig  skal dere få være med på prosessen når den er i gang...:))))
                              GOD NY START ALLE SAMMEN !
                                  KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Så flott kjelke Vibeke. Noko heilt egent med ting som har "levd" ei stund. Passa godt i lag med dei fine vottane. om vi berre kunne få litt snø...
    Godt Nyttår, ser fram til å følge bloggen din.

    .

    SvarSlett
  2. Happy New Year!
    Faithful reader

    SvarSlett
  3. Godt nytt år :) For nokre fine bileter! Og for ein nydelig hund :)

    SvarSlett
  4. Hei skjønne!
    Å så koselig innlegg !
    Må jo si at Nure skjønningen tar kaka.... Å han er SÅ fin!!!
    Herlige votter fra din svigermor og skatten fra skrot Tor er jo bare nydelig .
    Å gleder meg til hva det er NÅ du lurer med.... Det gledes å følge deg og som du vet så har jeg jo mine små mistanker ❤❤❤
    Uansett så VET jeg at det blir bra!
    Nå har Cesar lagt seg oppå beina mine ..... Hans faste plass for natten !
    Natta skatta ❤

    SvarSlett
  5. Kjempefin kjelke og veldig søt han som sitter oppå:) Herlig strikkedress! Gleder meg masse til å følge deg videre:) Klem

    SvarSlett
  6. jolie et belle année ,joie rire rêve santé bonheur....

    SvarSlett
  7. потрясающе красиво, уютно и душевно! И снег, гласное снег!!!!!

    SvarSlett