fredag 10. januar 2014

Nytt år- Nye skatter !

Hjertet mitt gjorde nesten et lite hopp når jeg fikk øye på en av dagens skatter...nemlig de gamle skøytene dere nå nettopp har sett :) Alltid ønsket meg noen gamle slitte skøyter...til pynt...jeg og skøyter hører ikke sammen på isen desverre...:) Fikk aldri dreisen på det og alltid vonde for mine brede og høyristede føtter...husker jeg sendte de andre jentene lange beundrende blikk der de kunne holde på i timesvis på isen..Nei nå henger skøyter kun til dekorasjon her hjemme :)

Kongler og granbar er vakker vinterpynt ,her i et gammelt arvet trau og en gammel kjele. Lekkert er det også når det kommer et dryss hvit snø på dette...ryktene sier at det er meldt snø i nærmeste fremtid :)

Den sjarmerende lampen fant jeg hos Remix Art ,såååå veldig fornøyd med den :) Skøytene fant jeg hos Skrot Tor :)

Den skjønne kurven under er fra Gammel Kjærlighet hvor jeg også var i dag...å jada det ble noen franske skatter med hjem derfra i dag også.) I morgen skal jeg ta nye bilder for denne skjønne butikken, disse blir snart å se her på bloggen.




Ja det var god fangst i dag og jeg ble svært så fornøyd...kjentes nyyyydelig å dra på SKATTEJAKT igjen :) Flere skatter blir å se i løpet av helgen alle sammen ! FIN FREDAGSKVELD!
                                         KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Kjempefine skøyter. - Og så er du så utrolig flink til å lage vakre tablåer!

    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig inngangspartiet ditt er i vinterskrud.Skøytene er helt perfekte - det var nok dette som var meningen når det gjaldt deg og skøyter!Smiler jo litt av minnene dine,var nok flere som hadde det slik!!! Har et par gamle skøyter jeg også som jeg pleier pynte med,de har ikke kommet frem enda i mangel på sne,men i dag har det faktisk begynt å komme litt så nå er det håp om litt forfriskende vinter :))))
    Så deilig å ha vært på skattejakt allerede Vibeke,deilig å få litt nytt gammelt som vi liker vet du!!!
    God helg,gleder meg til å se hva mer du har funnet på!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Skjønne vinterbilder! Hos oss har det kommet litt snø nå og alt blir så lyst og rent:) Granbar er virkelig nydelig å pynte opp med!! Ønsker deg fortsatt fin fredag! Klem

    SvarSlett
  4. Herlig, herlig;) Skøytene er flotte i vinterbildene dine.
    Vi har fått 10cm snø og 8 minusgrader. Så vakkert;)
    God helg;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så fine skatter du har funnet igjen da Vibeke.

    Skøytene jeg brukte henger ute her hjemme hos oss til pynt.
    Men jeg også vil så gjerne ha litt snø på de, sånn som i fjor!

    Koselige å lese om huset deres lenger ned her! Og tenk når perleblomstene kommer da, det gleder jeg meg også til!!!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. verkligen underbara bilder.
    ja nu är det nytt år å nya möjligheter :)
    å missa nu inte,,,

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med
    Välkommen
    Håkan

    SvarSlett
  7. God kveld søde snuppa!
    Så kjekt at du fikk nyte fredagen din ;)
    Bildene er SÅ skjønne!!!! Tenk å selge lodd hos deg;)))) tror jeg måtte stått utenfor å sett en GOD stund FØR jeg ringte på;)))
    Vakkert min venn.

    Fortsatt god helg.

    Kissess:)))

    SvarSlett
  8. Så stilig å bruke gamle skøyter som dekorativ pynt! :)

    Her har vi faktisk (!) fått litt snø utenfor i dag. Hvordan er det hos deg nå?
    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda i dag kom det litt pudder snø...og mere skal bli til uka hører jeg :)

      Slett