søndag 12. januar 2014

Tid for forandring !

Lenge hadde jeg gått å sett på den store kjøpmannshylla jeg har hatt på arbeidsrommet mitt...den er da for fin å gjemmes vekk på et slikt rom...Men hvor skal jeg ha den da ? Joda det var en mulighet men det innbærte endel forandring i  stua. Heldigvis fikk vi plass og alle de andre møblene som måtte flyttes på fant seg godt til rette på sine nye plasser..faktisk kom enkelte møbler mer til sin rett nå:) Det får dere se lengere ned i et ganske så langt og rikt på bilder innlegg i dag..:)

Kjøpmannshylla er stor og har masse plass til TING...og jeg har masse TING så her var det bare å fylle opp! Bare kooooste meg her kan dere tro :) Stolen foran er et av mine siste funn hos Skrot Tor...den skulle bli hvit men jammen fikk mannen min overtalt meg der gitt...klart den er mye finere slik og bryter det hele opp med sin opprinnelige farge.








Skapet som sto her før, altså favorittskapet mitt kom virkelig til sin rett på sin nye plass synes jeg :)
Dette skapet fant jeg på FINN for noen år siden ,den gang var det rustrødt og så meget tragisk ut....men med utallige strøk med hvitmaling synes jeg det er et praktmøbel til 1000 kr som jeg mått gi den gang...:) Noen ganger er man HELDIG :)))







Det ble en laaaaang titt dette her...ho,ho... sånn kan det gå  når man fryder seg over litt ommøblering :) Ønsker alle en strålende ny uke der ute !
                                                         KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Så vakkert du har det, jeg elsket det! Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Nydelig, både skapet og hylla er så flotte! Ja, jeg har jo lagt merke til at du hadde den fine hylla på arbeidsrommet, ser ut som en meget vellykket ommøblering!
    Ha en fin kveld og en flott ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Helt enig med mannen. Den stolen er desidert finest original og flott med noe som brekker i det hvite.
    Mvh Riddersporen.

    SvarSlett
  4. Å dette var så FIIINT !!!
    Helt nydelig alt sammen....stolen var vakker og!
    Buketten fikk jeg hjertebank av;))))
    Kaldt hos oss nå......uvant og litt fint.


    Ha en herlig ny uke kjære venn.
    Klemklem.

    SvarSlett
  5. SÅ fint det ble, Vibeke! Nydelig! Klem fra Marte :-)

    SvarSlett
  6. Så nydelige møbler! Og flott at du beholder originalen på stolen, den var superfin! <3

    Du har så mange herlige ting som du viser frem på en veldig flott måte :)

    SvarSlett
  7. Jeg fryyydet meg over hvert eneste bilde.
    So fiiint jeg er helt stum av ord.
    Det rode skapet var lekkert i hvitt, og du er bare so flink o fo frem alt det vakre du har.
    koselig og sikkert veldig kjekt o ommoblere.

    Hoper du har hatt en fin helg, klem fra Margareth

    SvarSlett
  8. So lovely...your home is beautiful!!! All the best,Chrissy

    SvarSlett
  9. Flott å få fram alle de nydelige tingene dine :)

    SvarSlett
  10. Åhhh vad mycket vackert du har!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  11. Den brune stolen var jo bare fantastisk fin, godt at du ikke har malt den, det er fint med noen orginale møbler også:-) Skapene dine er kjempefine. Ha en herlig uke:-)

    SvarSlett