lørdag 21. juni 2014

Sommerutstilling 2014

Så er dagen kommet...igjen! Det er tid for årets SOMMERUTSTILLING:) Lite ante jeg i fjor om at jeg neste gang skulle ha den i min egen butikk.....:) Så nå er alt på plass...nesten da...det er mye som må ordens hjemme før det kommer ut i butikken,slik som velkomst kakene over her.....Sommer for meg er jo jordbær så det var klart vi måtte lage noe ut av det !
De små vimplene er fra Søstrene Grene, disse har jeg dekorert og skrivd en liten sommerhilsen på!
Cupcakes formene er fra Festfabrikken. I år har det blitt produsert 30 bilder og alle står bare nå å venter på nye hjem å glede...i år er også utvalget stort for de aller minste :) Har virkelig kooost meg med disse bildene,noe jeg håper folk som kommer innom vil se :)


En herlig blanding-Gammelt og litt barnslig :)))
Flerer store malerier med sommerfugler på i år, vet det er mange som er like svak for det som meg.....:)


Maleriene blir i år fremstilt sammen med flere gamle skatter...akkurat slik jeg liker det :)


Ja vi er riktig så fornøyde med utstillingen i år og folk som kommer innom vil garantert få sommerfølese:) Gleder oss til å se mange som tar turen innom i dag...og vet dere hva ? For første gang skinner SOLA på min utstillingsdag! DET er bare en glede i seg selv det :)
                        
Så da gjenstår det bare å si :HJERTELIG VELKOMMEN !
Til SOMMERUTSTILLING i Vibeke Design sin butikk i Brevik.
                     SØNDAG 22. JUNI: KL 12-15 .

                         SOMMERKLEM VIBEKE

1 kommentar:

  1. Gosh du er flink altså!!!!
    Ønsker deg og de som kommer en fantastisk dag….og det er jeg sikker på den blir også!!!
    Helt imponert!
    Toveklem :)

    SvarSlett