søndag 1. juni 2014

Vakre gamle møbler..

Ja nå har to stoler flyttet inn på kjøkkenet...og "tålmodigheten" klarte jammen en til :))....Som jeg tidligere har fortalt var disse en tålmodighetsprøve å male og selv om flere står bare å venter på å bli malt opp...så gir jeg meg med disse foreløpig:) Etter min mening er disse gamle møblene noe helt for seg selv og nettopp disse ble som nye smykker her inne på kjøkkenet nå.

Lupiner og syriner i mine "gamle" sinkbøtter....bøttene er laget i en rustikk og gammel look,helt skjønne de også :)



Så over til nyheter i min lille butikk og i dag viser jeg malerier og tekstiler !
Dette er et stort maleri laget av heklede små blomster. Alt er limt på og malt over med maling og struktur. En bestselger vil jeg si...som nå er til salgs i butikken...Perfekt til bryllupsgave dette :)
En annen variant er dette, laget av gamle duker og gardiner...klippet og limt..:)
Mange gobiter av malerier i butikken nettopp nå :)
Gamle lekre tekstiler er også kommet inn, noe gikk på lørdag men fortsatt mye lekkert igjen :) Da står en helt ny og ubrukt uke foran oss dere, måtte den bli GOD for dere alle !

                                         KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Oj Oj...de stolene ble lekre, men skjønner godt at det tar tid å komme innimellom alle kriker og kroker.
    De malerene dine er bare helt skjønne :-)
    OG den butikken din ser så spennende ut - så er jeg forbi på de trakter i sommer - må jeg ha stopp innom butikken din :-)

    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Violet lilac in a grey metal bucket looks amazing in a white surrounding:)
    Have a great week:)

    SvarSlett
  3. Hei skjønne!
    Ja hva kan jeg si som ikke er sagt.....
    Bare et SYN det hjemmet ditt og SÅ vakkert overalt!
    Så flink du er som har malt så mange nye bilder.....skjønner godt at disse er populær!
    Her skinner solen fortsatt og det er så deilig.
    Vi må nyte dagene....tenk allerede juni.... oj oj så fort tiden flyr:)
    God ny uke ønskes deg og dine kjære venn.
    I kveld skal jeg spise eplepai i det skjønne lysthuset som jeg viste på bloggen for litt siden....hi,hi det GLEDES!

    Kram og knus på dig søde;))

    SvarSlett
  4. Så mye fint og inspirerende du lager! Jeg er ofte innom titter litt. Lykke til med salg av fine bilder! :)

    SvarSlett
  5. Å, så nydelige møblene ble!! Du er så kreativ...og så flink til å få det flott!! Likte utrolig godt det første bilde! De med heklede blomster i et hjerte....:-)

    SvarSlett
  6. Hvordan åpningstider har du? Kunne så godt tenkt meg å besøke butikken din en dag. Christin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Christin :) Har åpent hver fradag og lørdag :11-14. Velkommen !

      Slett
  7. Åh så vackert och hinken med syrenerna är ljuvlig!
    Din butik skulle jag vilja besöka och shoppa loss i...dock lite för långt bort tyvärr :)
    Ha en fin och solig dag Vibeke!
    Kram Titti

    SvarSlett
  8. Hei! Hvor er butikken din? Har du evt nettbutikk eller sender du? Bildene du har vist er jo helt nydelige! Hva koster de? Mvh Heidi.

    SvarSlett