fredag 26. desember 2014

Ro i hjertet...dager

God jul alle sammen ! Håper alle har hatt fredfulle og .....som en god venn ønsket meg før jul, må du få noen "ro i hjertet"dager....synes det var så fint sagt og det er akkurat det jeg har følt disse dagene etter jul også....Å så godt det er med juleferie dere :) Vi bare slapper helt av, spiser (altfor..)mye og tenner masse lys....:) Carl Larsson jenta mi er en skjønn gave jeg har fått av min mamma og pappa for mange juler siden, det er klart hun må frem hver jul. Jeg har alltid elsket denne figuren og drømmer om å få sydd meg en slik kjole hun har på seg...tunika blir det til meg da...joda jeg har skisser liggende jeg....neste jul kanskje :)))

En liten "pojke"har hun også fått selskap med....:)



 Litt bilder fra juleaften finnes det også her i dag...og for en utfordring vi fikk med bordet vårt i år....trodde vi hadde passende lemmer til det kjøkkenbordet vi har til vanlig på kjøkkenet....Men neida de passet ikke...så lillejulaften kveld bar det ut i garasjen for å hente et langbord vi hadde stående.....skikkelig flaks dette for bordet som mange var interesert i butikken ble jo tilslutt med hjem igjen. Nå vet jeg jammen ikke om det kommer for salg igjen....er så koselig med langbord på kjøkkenet nå synes jeg :)


 Her tilbringes det late og gode dager...med en god bok og til å bli kjent med INSTAGRAM....for nå er jeg også å finne der :)  Det satt laaangt inne og mange har lurt på hvorfor ikke jeg har tatt steget dit...det har vært flere grunner til at jeg har avventet med det men skjønner nå veldig godt at mange koooser seg her inne:)
 Gleder meg over å finne mange fine blogger og nye inspirerende mennesker der inne. Men vi blir fortsatt på blogg vet dere...:) Rett før jul fikk jeg den søteste lille julegave helt fra Finland,flinke Carina har heklet disse søte englene som i har fått pryde vårt juletre. TUSEN TAKK snille Carina :)



     Så om du ønsker å følge denne damen nå også på intagram, finner du meg her :

     http://instagram.com/vibekedesign/

                  Fortsatt GOD og ro i hjertet JUL alle sammen !

                   KLEM VIBEKE

 



6 kommentarer:

  1. Så stemningsfylt og flott, ha en super romjulstid

    SvarSlett
  2. Stemningsfullt og kreativt som alltid. Ser alltid fram til ein tur innom yndlingsbloggen min. God romjul.

    SvarSlett
  3. So pretty, Vibeke! I love seeing your pictures. Makes me wish I was there! : ) I love your new profile pic in your Santa hat. Beautiful figurines. I love the girl and I think it is wonderful that now you have the boy to keep her company.

    SvarSlett
  4. God tidlig morgen min venn.
    Nå har jeg vært innom mange innlegg her.... Oj oj så aldeles nydeligvakkert som bare DU kan!
    Sååå glad for at du er på insta også.
    Jeg må skjerpe meg med bloggen......hi,hi,ja det får bli nyttårsforsett:))
    Herlige dager her også.
    Kos dere i det skjønneste hjem!

    Klem klem klem!

    SvarSlett
  5. wie immer sind ihre bilder zuckersüß!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett