fredag 22. mai 2015

Hvitt & Villt !

Riktig GOD HELG alle sammen ! Her starter vi helgen med ville, vakreste kvister i hvitt, syriner og epleblomster og en ny kofte i hus !Jeg har sagt det mange ganger.... men jeg er verdens heldigeste som har så god svigermor som er SÅ snill på alle måter. Hun er helt fantastisk flink til å strikke og siden jeg ikke kan strikke selv ,strikker hun alt man kunne ønske seg.....Da er man heldig vettu :)


Koften er strikket på oppskrift fra Liv sin fantastiske bok kofteboka . Vi har justert litt på blåfargen i den og jeg må si jeg er suuuuper fornøyd :) Det er blitt den nye vårkofta mi dette:)






Herlige kvister i en av mine første franske skatter. Elsker slike kanner.....og kunne tenkt meg mange flere.



De botaniske vimplene er kjøpt på Etsy . Nydelige små trykk på hver liten vimpel med tekst bakpå. Helt skjønne synes nå jeg:)



Elsker å dekorere i denne kroken av kjøkkenet...men det vet dere jo...:) Ikke få bilder har det blitt fra nettopp denne plassen på bloggen gjennom årenes løp....:)

Vakker og vill symfoni i hvitt, syriner, epleblomster og liljekonvaller....for ikke å snakke om den fantastiske duften :)))


Tusen takk for alle nydelige tilbakemeldinger dere gir.....jeg blir helt varm i hjertet og tenker at jeg er heldig som har følgere som dere :) Evig takknemlig for hvert besøk av dere her inne :)

Her skal det jobbes i hagen denne helgen og sola skal visst holde meg med selskap:) Kan ikke bli bedre enn det :)

                                GOD HELGKLEM fra Vibeke
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Det är verkligen vackert ute och så kan man ta in skönheten också tänk vad bra vi har det. Koftan var superfin. Duktig svärmor du har .
    Önskar dig en fin Pingst
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. How lovely, Vibeke! I love your pretty new sweater...beautiful gift!

    SvarSlett
  3. So soft and serene Vibeke.
    Rosemary

    SvarSlett
  4. Åå så vakkert,
    Jeg sitter å nyter dine bilder om og om igjen, å den kosten var jo bare helt skjønn, flink svigermor du har,
    Den kler deg nok perfekt,
    Ønsker deg og dine en flott nydelig Pinse helg,
    Klem fra Sylvia

    SvarSlett
  5. Underbara bilder....man riktigt känner doften....=)
    Önskar dig en skön Pingsthelg!

    Kram Ninni

    SvarSlett
  6. Your home is so beautiful! I want you to come and design mine!

    SvarSlett
  7. Hej Vibeke
    Jeg har længe kigget med her uden kommentar. Men jeg må søge jeg er ved at være afhængig. SÅ inspirerende at følge med her. Du er dygtig!
    Ranken med kort har jeg ikke set før, den er rørende fin. Dine lysestager ligeså. Kan du fortælle lidt om dem? Har du selv malet dem hvide?
    Sol og pinse hilsner fra Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære deg:)
      Tusen takk for hyggelige . Girlanderen jeg viser over her kan du få kjøpt på Etsy. Lysestakene er opprinnelig brune men jeg malte de selv til en fest jeg skulle dekke bordet til:)Så det er vanlige jernlysestaker som har fått et nytt liv i hvitt:) Håper du har en fin pinse!Klem Vibeke

      Slett
  8. Elsker dit hvide univers! Tak for info.
    De bedste hilsner
    Lene

    SvarSlett