lørdag 24. mars 2018

Påskens vakre blomster og keramikk

 Aldri har våren vært så etterlengtet som den er i år. Så når lyden av snø som smelter og fugelkvitter meldte seg ,ja da ble jeg bare så glad og enda mer inspirert ...slik blir det bilder med VÅR i  :)

Oppi den gamle kexboksen fra Sverige har jeg puttet alle mine favoritt løkblomster . En slik kombinasjon er bare noe av det vakreste jeg vet og da kan man ikke la være å knipse....


 Jeg har kjøpt inn litt stoff fra Stoff & Stil i rutete  karryfarget. Dette har det blitt både kopphåndkler og putetrekk av.  Jeg er ikke flink til å sy men har alltid likt å skape med stoff i denne denne formen.
Man kan ikke la seg stoppe selv om det kan bli litt skjevt her og der...så lenge det er til mitt eget bruk går det helt fint for meg :)



 Fargene..strukturen...ja er det rart man bare blir salig av å beundre disse vakre små vårblomster :)



Nå skal dere få se mitt nye vakre, VAKRE keramikk laget av Gabi Rittmaier fra Tyskland !

Jeg ble heeelt betatt første gang jeg så dette på Instagram og drømte om å eie et slikt selv. Så jeg tok kontakt med Gabi som viste seg å være en utrolig herlig dame og etter noen uker med kontakt er nå et vakkert fat og fire tallerkener blitt mitt ....Jeg føler meg virkelig heldig som kan beundre dette under hyggelige middager med venner og familie.







 Alle tallerknene  er ulike og i en herlig vakker grønn glasur som forandrer seg i lystet man befinner seg i.





 Nå gleder vi oss til å ta fatt på påsken og helt klart skal dette få pryde årets påskebord mang en gang. Om du ønsker å kontakte Gabi finner du adressen hennes her .


Denne påsken skal vi hygge oss med familien . Reise på innkjøpstur til Cederberg Antik i Sverige og jobbe med et prosjekt dere snart skal få vite mer om etter påske...:)

  Riktig god påske til alle der ute , må dere fylle den med ro og hygge med de du har kjær. 

                   VARM KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Vibeke, jeg blir bare helt betatt av alt det vakre du får til.😍De nydelige blomsterarrangementene! Smelt. Og den skjønne keramikken! Smelt. Du gir meg så mye glede og inspirasjon. Tusen, tusen takk. Og ha en riktig God Påske!

    SvarSlett
  2. Очарователната атмосфера и уют, които винаги успявате да предадете във Вашите снимки, са забележителни!Поздравления за цветните композиции!Весел празник!

    SvarSlett
  3. très belle ambiance printanière !

    SvarSlett
  4. Så flott! Glad påske! :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Very nice Easter decorations, I like it. I really like handmade decorations. And the Easter dish that you have great, I really like it. For the next year, we will certainly arrange a flat more thematically.

    SvarSlett
  7. J'aime tellement votre blog! Je l'ai inscrit sur le mien. https://verveinecitronelle.blogspot.fr/
    A bientôt!
    Yvonne

    SvarSlett
  8. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett